„Te-am aşteptat, ştiam că vii”.

„Uite de ce am venit la mata. Eu trebuie să plec dincolo pentru că am o altă misiune. Ieşi din spital, mergi la Ploieşti şi aranjează-ţi drepturile de pensionare. După ce plec eu dincolo, timpurile se vor schimba şi veţi avea alte drepturi. Nu pot să spun eu acum ce vremuri vin, pentru că nu vreau să fac panică. După ce plec eu, vii la mine la mormînt ca să te ajut cu boala mata. Acum pot să te ajut, dar nu atît de mult ca dincolo. Şi să ai grijă de Prislop (era mînăstirea lui de suflet, iar Gh. Vîlcea se ocupa de construcţiile din incinta mînăstirii).

Mai multe pe: http://niculinamoisescu.weblog.ro/2010/05/05/parintele-arsenie-boca-un-sfint/

1 Comment »

  1. 1
    bubulina Says:

    hai ca asta-i buna.sa ai parte de o zi excelenta.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

