Experienţa incredibilă a unui american care a vizitat … Raiul! (V)

După prima îmbrăţişare, nu-mi amintesc cine au fost cei care au urmat. Mulţimea m-a luat pur şi simplu pe sus. Unele persoane mă îmbrăţişau, altele m-au sărutat pe obraji, iar cîţiva mi-au strîns mîna. Niciodată în viaţa mea nu m-am simţit atît de iubit ca atunci.

Unul din membrii acelui comitet de bun venit era Mike Wood, bunul meu prieten din copilărie. Mike era un prieten special pentru mine, întrucît a fost primul care m-a învăţat la Şcoala de Duminică şi a jucat un rol important în decizia mea de a deveni un creştin practicant. Mike era cel mai devotat creştin de vîrsta noastră pe care îl cunoaşteam. În plus, era foarte popular la şcoală şi a excelat timp de patru ani la fotbal, baschet şi atletism, lucru absolut uimitor. În cel mai scurt timp, a devenit eroul meu personal, întrucît chiar trăia în maniera creştină pe care o predica. Imediat după liceu, Mike a primit o bursă integrală la Universitatea de Stat din Louisiana. La vîrsta de 19 ani, a murit într-un accident de maşină. Cînd am aflat de moartea lui, am fost devastat şi mi-a luat foarte mult timp ca să îmi revin. Practic, moartea lui a fost experienţa cea mai dureroasă pe care am trăit-o vreodată pînă la acea vîrstă. În timpul înmormîntării sale, nu m-am putut opri din plîns, întrebîndu-mă de ce l-a luat la el Dumnezeu pe acest discipol atît de devotat. De-a lungul anilor care au urmat, nu am putut să uit niciodată durerea pe care am simţit-o în acele momente. Nu că m-aş fi gîndit tot timpul la el, dar atunci cînd o făceam, eram imediat copleşit de tristeţe. Acum, l-am regăsit pe Mike în Rai. În clipa în care mi-a cuprins umărul cu braţul, toată durerea mea de odinioară a dispărut. Nu l-am văzut niicodată pe Mike zîmbindu-mi atît de radios-. Fericirea mea era atît de mare încît nu am simţit nevoia să îi pun vreo întrebare. (Va urma)
DON PIPER

Lasă un răspuns

