Experienţa incredibilă a unui american care a vizitat… Raiul! (XVI)

Cînd uriaşul camion a trecut peste maşina mea, el a turtit acoperişul maşinii, iar bordul acesteia mi-a strivit piciorul drept. La rîndul lui, piciorul stîng îmi era prins în două locuri, între scaunul şoferului şi bord. 

Braţul stîng îmi era complet dislocat din umăr şi atîrna fără vlagă în spate, trecînd pe deasupra capului meu. De-abia dacă se mai ţinea de restul corpului. Dat fiind că am condus cu mîna dreaptă pe volan, braţul stîng stătea iniţial pe lîngă corp, uşor sprijinit de portieră. Din cîte aveam să aflu mai tîrziu, principalele oase îmi lipseau complet din el, aşa că braţul nu mai era acum decît o bucată de carne care îmi ţinea palma agăţată de restul braţului. În aceeaşi situaţie se afla şi piciorul meu stîng. O mare parte din femur a dispărut şi nu a mai fost găsită niciodată. Sigur ţesutul de deasupra genunchiului a rămas, continuînd să pompeze sîngele către gambă şi către talpă. Medicii nu au reuşit să explice nici pînă astăzi cum de nu mi-am pierdut tot sîngele.
În interiorul maşinii, cioburile de sticlă se amestecau cu sîngele meu. Din cauza cioburilor, întreaga faţă îmi era tăiată. Volanul maşinii mi-a intrat în piept, iar sîngele mi-a ţîşnit din ochi, din urechi şi din nas.
Văzînt rezultatele accidentului, medicii din cele trei ambulanţe şi-au dat instantaneu seama că aveam răni grave la cap şi că organele mele interne erau complet devastate. După ce primul medic mi-a verificat pulsul, ceilalţi m-au acoperit cu o prelată, pe care au întins-o peste acoperişul maşinii. Medicii nu au făcut nici o tentativă să mă mute. De altfel, nu ar fi avut nici o şansă fără ajutorul celor de la descarcerare. (Va urma)

DON PIPER

Lasă un răspuns

