Animalele sînt adesea folosite de către spirite.

De multe ori, spiritele pot influenţa o pasăre sau un animal mic să vină să ne atragă atenţia într-un fel sau altul. Este un alt semn al apropierii lor de noi. O bună prietenă de-a mea a murit în februarie. Am plecat la New York, care era îngropat sub jumătate de metru de zăpadă, ca să-i vizitez cripta. Aveam probleme în a o localiza, cînd brusc un camion se opri şi din el se dădu jos un îngrijitor. „Te uiţi chiar la ceea ce cauţi”, spuse el. I-am mulţumit şi el s-a întors la camionul lui şi a plecat mai departe. Mi s-a părut ciudat că el s-a nimerit să fie prin preajmă tocmai atunci. După ce a plecat, m-am uitat în nişa aceea şi alături se aşeză o gaiţă albastră pe o creangă de copac. Nu vă supăraţi, dar era foarte frig, cu toată zăpada aceea. Nu mi-am dat seama cît era de neobişnuit ceea ce se petrecuse decît mai tîrziu, în cursul după-amiezii, cînd l-am vizitat pe soţul ei Jack, acasă la ei. Am intrat pe uşă şi primele cuvinte ale lui Jack au fost: „dacă doreşti ceva din ceea ce i-a aparţinut lui Connie, te rog să iei”. Mi-am întors capul spre dreapta şi acolo, pe etajeră, se afla o pasăre de sticlă albastră care se uita la mine.
JAMES VAN PRAAGH

1 Comment »

  1. 1
    mona Says:

    este adevarat.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

