Cele 10 porunci şi bicicleta

Un preot ,se duce amarat la seful de post din comuna.
-Ce-i parinte ,ce s-a intamplat?
-Fiule ,mi-au furat hotii bicicleta.
Politistul s-a gandit putin apoi i-a spus:
-Parinte,la slujba de duminica sa le vorbesti enoriasilor despre cele 10 porunci.Cand ajungi la „Sa nu furi”-te uiti atent la
fetele enoriasilor.In mod sigur cel care este vinovat ,se va rusina si va lasa privirea in pamant.
Pleca preotul,iar dupa o saptamana se intalni cu politistul.
-Ce faci parinte,mi-ai ascultat sfatul?
-Da, fiule, le-am vorbit enoriasilor despre cele 10 porunci si cand am ajuns la -„Sa nu preacurvesti”-mi-am adus aminte unde am lasat bicicleta!

Lasă un răspuns

