corina coman o ziarista de nici doi bani

Intr-o zi cu soare mi-a sunat telefonul. Un numar necunoscut. Am raspuns. O voce  blonda m-a intrebat daca eu sunt. am raspuns ca eu sunt. Pentru ca nu s-a  prezentat am intrebat voce bonda cine este si ce doreste. Cred ca am gresit.  Trebuia sa o las sa vad cand are de gand sa se recomande. Am aflat ca este  corina coman de “viata Brailei” si ca e jurnalist. Dupa modul cum a abordat  discutia, m-am intrbat, in sinea mea, daca o fi facut fro scoala. A inceput sa  ma intrebe de unde si cu cat am cumparat piatra. M-a blocat . Stiam ca nu am  cumparat piatra ca nu aveam ce sa fac cu ea. Am intrebat ce piatra, iar duduia  mi-a zis ca cea pe care o am depozitata in curte. Deja intelesesm ca cocoana are  ceva probleme grave de comunicare.  Discutia a durat mai bine de 30 minute.  Ziarista lu’ peste prajit punea intrebari fara noima, fara a fi documentata cat  de cat. In mintea ei (o fi avand asa ceva?) eu eram actionar unic la societatea  pe care ea o monitoriza, o verifica, o ancheta jurnalistic, dar nu ii stia  numele. Atunci am indrumat-o catre Registrul Comertului sau Registrul  Actiunilor, Registrul Actionarilor si Registrul Obligatiunilor, adica Registrul  Bursei de Valori Bucuresti. Am intrebat cine i-a dat azimutul, iar ea a spus ca  are sursele ei pe care nu le divulga, dar sursele s-au dovedit a fi proaste,  chiar foarte proaste. Am asteptat articolul. Ce credeti ca a publicat bunaciunea  de ziarist? Nici 10% din discutie. A extras din context si a scris ca subsemnata “şi-a manifestat indignarea că ne-am permis să o sunăm şi chiar ne-a ameninţat  că ne dă în judecată, n-am înţeles pentru ce anume,…” Ce n-ai inteles cocoana?  Te astept la cotitura, ca la mintea ta…, iti vei da in petic si atunci imi vei  oferi singura dovada irefutabila pentru a te actiona in instanta.
In locul  lui Diacomatu as lasa carnetul de munca al corinei la portar pentru ca  mass-media romaneasca e plina ziaristi de nici doi bani care dau Copy Paste si  isi pun numele.
Imi este scarba de acesti asa zisi jurnalisti care n-au nici  o treaba cu jurnalismul profesionist…

Lasă un răspuns

