Daca nu raspunzi la doua intrebari vei fi obligat sa raspunzi la patru

Vladimir Putin viziteaza o scoala din Moscova . Intr-o clasa el le vorbeste copiilor despre cat de puternica e
Rusia si cum are grija de oameni . La sfarsit , a dorit sa raspunda la niste intrebari din partea micutilor .
– Eu sunt Sasa si vreau sa-mi raspundeti la doua intrebari :
– De ce Rusia a atacat Crimeea ?
– De ce Rusia a trimis trupe in Ukraina ?
Putin zice :
– Intrebarile sunt bune , imi pare bine ca m-ati intrebat !
In acest moment se aude soneria si copii ies in pauza .
Dupa pauza sesiunea de intrebari se reia .
– Eu sunt Misa si vreau sa-mi raspundeti la patru intrebari :
– De ce Rusia a atacat Crimeea ?
– De ce Rusia a trimis trupe in Ukraina ?
– De ce a sunat de pauza cu 20 minute mai devreme ?
– Unde e Sasa ? 

Lasă un răspuns

