ȘOCANT: O ipoteză uimitoare a prăbușirii elicopterului israelian în munții Bucegi

Publicăm trei texte referitoare la accidentul din data de 26 iulie 2010.

Primul articol circulă pe internet fiind preluat de o mulțime de site-uri și bloguri, deși nu este semnat, nimeni neîndrăznind să și-l asume! Pare un extras dintr-o carte SF de succes. Dar dacă este adevărat?

Al doilea material de presă este semnat și reprezintă o investigație jurnalistică laborioasă despre același accident, dar și contextul în care s-a produs. Este interesant de citit și link-urile, cele care mai sunt active fiindcă unele au dispărut în mod inexplicabil.

Materialul trei vine din zona scriitorului Radu Cinamar și se referă și el la prăbușirea elicopterului. Radu Cinamar este cel care a scris un material fulminant despre misterele Bucegilor în cartea „Viitor cu cap de mort” Detalii depre carte și Radu Cinamar:https://wikilife.wordpress.com/2009/12/27/viitor-cu-cap-de-mort/

Primul articol (este scris fără diacritice, fiind reprodus așa cum circulă pe Internet)

 

Doi ani de zile m-am rugat de o gramada de oameni, ma refer la ofiteri superiori din cadrul serviciilor noastre secrete, sa imi spuna ce s-a intamplat in realitate in anul 2010: elicopterul israelian prabusit in muntii Bucegi. Nimeni nu vroia sa scoata niciun sunet si era un subiect tabu, intr-un final, in vara anului 2013, aflat tot in zona Bucegi, am stabilit o intalnire cu unul dintre generalii din cadrul DGIA-ului. Intalnirea a durat cam trei ore si amandoi am urcat foarte sus pe munte, fara telefoane mobile la noi de teama sa nu ne intercepteze cineva, si efectiv „ne-am ascuns” intr-o coliba de lemne folosita in anumite scopuri.

In fata bunului Dumnezeu ma leg cu juramant ca nu am adaugat nimic de la mine, nu am modificat niciun cuvant, si va spun ce mi s-a povestit timp de aproape trei ore. 

„Noi am fost anuntati de misiunea lor in tara noastra in urma cu trei saptamani de zile si-n prima instanta au spus ca exercitile militare se vor desfasura in zona Eforie  pentru ca litoralul nostru seamana foarte multe cu al lor si zona de unde ataca Fasia Gaza si Libanul. Cu trei zile inainte de misiune am fost anuntati ca s-a anulat misiunea «Albastra» si vor merge catre o zona muntoasa din Romania, pentru a simula un atac de pe inaltimile Golanului”. http://www.bitpress.ro/eveniment/basescu-baga-romania-in-mijlocul-conflictului-dintre-iran-si-israel-1225421

„In dimineata zilei respective am fost la birou la ora 04:00 pentru a pune la punct tot planul de bataie si sa stabilim ce urmeaza de facut in ziua respectiva. Cateva ore mai tarziu am fost anuntati ca se pregatesc sa aterizeze in Romania si in corpore ne-am prezentat la aeroport. A sosit primul avion militar si de la bun inceput ne-am dat seama ca ceva nu este in regula: se deschide trapa si imediat ofiterii lor au inceput sa gesticuleze la modul «descarcam noi si nu se apropie nimeni». Soldatii romani au asigurat perimetrul, grupul nostru de ofiteri a ramas in sala de asteptare, in timp ce ei descarcau niste cutii imense de lemn invelite cu doua randuri de prelata militara de culoare verde.

Soseste unul dintre generalii lor si ne transmite ca in cutii se afla un anumit gen de aparatura ultraperformanta pe care doar ei stiu sa o foloseasca. Ne-a rugat ca imediat sa formam un culoar rutier pe zona Bucuresti  -Ploiesti – Azuga – Predeal – Sinaia si sa avem grija sa nu existe complicatii pe drum. Imediat am dat dispozitii in acest sens si am stabilit, fara sa stie ei, doua puncte de control in zonele…

Au incarcat totul foarte rapid si convoiul a plecat cu masina a Politiei Militare pe post de deschidere. Am stabilit ca, camioanele care transporta tehnologie si armamentul adus din Israel sa mearga in mijlocul coloanei pentru o protectie mai buna. Avand in vedere ca era misiune de risc zero am ordonat soldatilor sa aiba incarcatorul plin si atentie maxima pe drum. Noi am plecat inaintea lor si cum am ajuns acolo m-am deplasat la punctul de control…pentru a stabili cum urmeaza sa impartim echipele. La aproximativ 30 de minute dupa ce am ajuns in locatia respectiva am primit un telefon pe canal inchis din partea SRI-ului si urmatorul mesaj: «Atentie  la ce vor sa faca pentru ca este sinucidere curata». Misiunea era exclusiv a Armatei Romane si iti spun sincer ca si eu aveam emotii din cauza accidentului precedent petrecut in Bucegi.

Ajunge coloana in zona unde trebuiau sa descarce armamentul, eu deja trimisesem echipele pe zona de monitorizare, si-n timp ce discutam cu ofiterii lor mi s-a transmis ca executa misiunea pe zona Padina – Bolbosi – Valea Gaura. Din momentul respectiv am stiu ca in ziua respectiva urmeaza sa se petreasca ceva extraordinar de urat. Cam la doua ore dupa ce am inceput pregatirile efective pentru exercitii am primit un mesaj de la echipa operativa…si mi s-a transmis ca pe platoul de langa Sfinx sunt sase indivizi cu statii de emisie receptie in mana si vorbesc in limba ebraica. Am dat ordin ca sa fie tinuti sub monitorizare atenta si din pacate ofiterii nostri nu aveau la ei aparatura pentru captarea sunetului in mediul ambiental si din cauza aceasta nu am putut intercepta ce vorbesc.

Eu am ramas la punctul de control… pentru a coordona echipele operative trimise pe teren, in timp ce ei au plecat sa incarce elicopterele cu aparatura adusa din Israel.”

                                    Sunt peste 30 de marturii scrise identic…

Soldatii si ofiterii, unii dintre ei fiind cu mintea aproape pierduta, mi-au relatat identic urmatoarele lucruri: „Am ajuns acolo si singuri au incarcat elicopterele in timp ce noi monitorizam zona cu atentie. Cand s-au ridicat in aer pamantul a inceput sa se cutremure usor si nu am dat importanta foarte mare acestui lucru, am spus ca totul tine de vibratiile de la elice. Cinci secunde, zece secunde, oricum un interval de timp foarte scurt si dintr-o data pamantul a inceput sa se cutremure la modul cel mai serios cu putina si ne-am speriat…am spus ca este un cutremur foarte puternic. Vantul a inceput sa bata cu putere si habar nu am avut cand s-a transformat intr-un adevarat taifun si majoritatea dintre ei noi am fost aruncati la pamant. Locotenentul … are capul spart in patru locuri din cauza ca s-a lovit de niste radacini in cadere. Deasupra copacilor au aparut cateva sfere de culoare alba ce pareau incarcate electric si imediat au inceput sa se mareasca cu repeziciune si sa capete forme unor batrani imbracati  in haine albe. S-a auzit ca un tunet, muget, vuiet, ceva foarte puternic a urlat ca un suierat de vant intr-o romana perfecta: «Ce cautati in pamantul strabun?». Unii dintre noi spun ca au vazut destul de clar o mana imensa, ceva fantomatic ca un abur, cum a apucat elicopterul si efectiv a dat cu el de pamant. Habar nu avem cat a durat totul, minute sau secunde nu putem sa ne dam seama, dar am vazut elicopterul la pamant si din el se scurgea ceva ca un metal in stare lichefiata si trupurile erau carbonizate, unele dintre ele facute cenusa. In haosul creat ofiterii superiori au inceput sa urle si sa ameninte ca cine se ridica de jos este impuscat fara somatie. Unii dintre noi au lesinat, altii au inceput sa vomeze foarte puternic, o atmosfera generala de haos si panica. Ne-am apropiat cu atentie de elicopter si tot ce fusese inauntru se transformase intr-o masa lichida de metal…”.

„Cand am primit stirea despre prabusirea primului elicopter am pus mana pe telefonul cu linie inchisa si imediat am contactat echipa operativa din zona Sfinxului: o jumatate de ora am incercat fara sa primesc niciun raspuns.  Am format o echipa de trei oameni, eu, colonelul…si maiorul… si in cea mai mare graba am plecat dupa ei. Am cautat ore in sir, am dat ordin ca sa vina soldatii acolo, si nici pana in ziua de astazi eu nu pot sa imi dau seama cum au disparut zece oameni de pe suprafata pamantului. Ultimul mesaj primit de la ei, scos pe banda si pus intre probe, a fost: «Sunt foarte agitati si monitorizeaza zona prin binocluri. Ceva se intampla aici…».”

Noaptea, cam pe la ora 00:50, au sosit la fata locului doua masini de negre de tip Jeep cu opt oameni care s-au recomandat ca Divizie Speciala din cadrul SRI. Am pus mana pe telefon si l-am sunat pe generalul…din cadrului SRI-ului si el mi-a confirmat ca sunt oamenii lor. Unul dintre ei, un colonel cam pe la…, foarte surescitat si speriat mi-a spus: „De ce mama dracului i-ati lasat acolo? Stiati bine ce intampla si ca nimeni nu se poate apropia…”.

Pana la 06:00 am pus la punct rapoartele despre misiune, separat de israelieni, si o comsie speciala a colectat tot ce inseamna raport scris, probe audio si inregistrari din noaptea respectiva, dupa care ni s-a spus ca totul se incadreaza la ultrasecret de stat! Am semnat declaratiile respective si cam asta a fost…

Ulterior am aflat ca soldatii au fost pusi sa mute ramasitele elicopterului la o distanta de zece kilometri pentru a nu coincide cu zona unde se prabusisera alte elicoptere cu mai multi ani in urma!

Sunt om in varsta, am zeci de ani in Armata Romana, am participat la sute de misiuni internationale, dar ai cuvantul meu de om ca din ziua respectiva eu mi-am schimbat efectiv perceptia asupra lumii si nici in ziua de astazi creierul meu nu poate procesa ca asa ceva s-a intamplat in realitate. Am mers la zeci de manastiri, preoti si duhovmici, sihastri si pustnici, dar nici unul dintre ei nu a stiut sa imi explice ce se intampla acolo.

In luna octombrie a anului 1987, cabinetul NR.1, Nicolae Plesita ii spune lui Nicolae Ceausescu: „Sa-i fereasca dracu’ pe rusnaci si americani sa scoatem din pamant ce trebuie”. Plesita a fost primul comandant al Diviziei Speciale „Umbre peste Carpati”, pusa la punct in anul 1978 dupa tradarea lui Mihai Pacepa. In luna decembrie a anului 1989, ziua 19, ora 13:00, am fost la un pas sa declansam apocalipsa pe intreg globul si sa trimitem omenirea la nivel de epoca de piatra. Fiul lui Plesita, colonel in cadrul SRI,  a fost  „sinucis” din cauza a cinci dosare si multi care lucreaza in ziua de astazi prin SRI nu inteleg sub nicio forma ca aumite lucruri trebuie sa ramana asa cum sunt.

                      Al doilea articol

 

                         Până unde merge „amabilitatea” guvernelor?             

Exemple ar fi multe, sunt multe pe care nici nu le aflăm, sunt multe nici nu sunt făcute publice dar uneori, din dorinţa de a ne „laudă” cu o acţiune, lăsăm să se afle şi ceea ce nu trebuie, sau cum a fost cazul elicopterului  prăbuşit în  Bucegi,”accidentele” scot la suprafaţă ceea ce se vrea ascuns.

                                    Cazul 1: „Căutare-salvare”

În Iulie 2010 un accident nedorit de nimeni scoate la suprafaţă un fapt ascuns opiniei publice şi anume faptul că armata israeliana executa misiuni „ de zbor” în munţii Bucegi, în cadrul unor „misiuni de antrenament” în condiţii de zbor „asemănătoare  înălţimilor Golan” după cum spuneau oficialităţile la vremea aceea pentru a da răspuns unor întrebări normale. Conform altor explicaţii date tot de surse MApN, elicopterul participa, „cel mai probabil, la exerciţiul comun aerian româno-israelian Blue Sky 2010”. Deci răspunsuri diferite, date pentru a închide gura curioşilor.http://adevarul.ro/news/eveniment/un-elicopter-militar-israelian-s-a-prabusit-bucegi-7-morti-printre-roman-1_50aea45e7c42d5a6639eae9b/index.html

Vrând-nevrând, pe rând au mai apărut unele detalii care au ridicat întrebări, despre care am mai scris acum 2 ani, http://punctochitpunctlovit.blogspot.ro/2011/08/urmasii-lui-bastus.html  întrebări legate de zona în care a căzut elicopterul, (zonă foarte interesantă, cunoscută din vremea Dacilor cu fenomene paranormale, se spune că pe acolo ar exista o intrare în celebra „gură de rai” a Bucegilor, apoi întrebări legate de prezenţa în zonă în acele zile a unor „tineri israelieni paranormali” aflaţi în zonă care se pare  au luat contact cu locul accidentului înaintea autorităţilor cărora le-au trebuit 20 de ore pentru a „descoperi epava”, întrebări legate de faptul că tabăra de vară a tinerilor „para” israelieni se afla la 15 km de locul pe care îl survolau zilnic elicopterele israeliene. Ar fi multe de spus aici, dar interesant este faptul că după ce a fost găsită, cutia neagră a fost trimisă în Israel, de parcă acolo s-ar fi întâmplat accidentul , de parcă autorităţile israeliene erau responsabile de accident şi ele conduceau investigaţiile. Sau chiar aşa a fost ? Cine conduce ţara asta ?Se mai ridică întrebări legate de aparatura de „căutare cercetare” cu care era echipat aparatul, „pentru acţiuni de căutare–salvare” dar nu oameni răniţi căutau, dacă citim ce aparatură era pe elicopter. http://www.focusblog.ro/2010/07/analiza-accidentul-elicopterului-israelian-in-bucegi/. Păi dacă aparatul participa la o misiune de cercetare – salvare se mai ridică întrebarea de ce în avion nu se aflau paramedici aşa cum se cere într-o misiune de căutare – salvare ci numai piloţi şi mecanici ?

                                       Cazul 2: „Investiţia”

În noiembrie 2012 apare o ştire pe Yahoo News, preluată la câteva luni şi de câteva ziare on line minuscule,  ştire care nu prea este preluată de presa din România şi nu este de loc discutată în media atât de avidă de senzaţional. Nici guvernul nu se laudă cu „noii investitori”, nici opoziţia nu plânge, toată lumea tace pentru că subiectul nu trebuie diseminat.http://ro.stiri.yahoo.com/proiect–o-nou%C4%83-sta%C5%A3iune-montan%C4%83-%C3%AEn-rom%C3%A2nia234234234234.html . Aflăm din informaţia Yahoo, că „Israelienii au cumpărat un teren de 188 de hectare în apropierea vârfului Nucet, pe care intenţionează să ridice 5 pârtii de schi, snowboard şi săniuş, peste 200 de pensiuni, 30 de hoteluri, 3 patinoare şi centre comerciale.Lucrările la staţiune vor începe în maximum un an de zile”. Să ne amintim că locul accidentului este “Coltii Tapului”, http://www.carpati.org/poze_fotografii/bucegi/coltii_tapului/35381/ ] deasupra Poienii Gutanu, situata in partea vestica a Masivului Bucegi. Cea mai apropiata localitate este Moeciu de Sus, iar accesul in Poiana Gutanu se face pe un drum de caruta, cu plecare din Simon, Bran. Exact în acest areal se află celebra Gura de Rai”. E vorba despre o pantă cu o suprafaţă de aproximativ un kilometru pătrat, unde se manifestă o anomalie magnetica atipică, după cum o definesc specialiştii, zonă care are efecte benefice uluitoare asupra organismului uman.
Însă, în egală masură, această zonă de anomalie magnetică face praf orice aparat electronic de genul celor de la bordul unui… elicopter. Ei bine, ÎNTÂMPLĂTOR, INVESTIŢIA ISRAELIANĂ ARE LOC ÎN ACEST AREAL. De ce oare?

O investigaţie însă arată că nu există nici un interes şi nici un proiect de dezvoltare turistică în zonă, cel puţin nu declarate sau întergistrate oficial, deşi interes israelian în zonă există încă din 2006.http://buceginatura2000.wordpress.com/2013/03/13/proiectul-imobiliar-statiunea-nucet-parcul-natural-bucegi/ Ceea ce este cert însă este interesul evreilor pentru zona respectivă şi la fel de certă este şi ploconirea statului roman faţă de acest interes care merge până la trădare. De ce? Este ştiut că încă de pe vremea lui Ceauşescu s-a manifestat un interes depsebit fa-ă de zona munţilor bucegi, mai exact aceeaşi zonă care acuma a fost cercetată şi se pare cumpărată de israelieni. Se formase un “Department Zero” Printre misiunile executate de aceste „unităţi para” se numără, nu întâmplător, cercetarea extrasenzorială a Munţilor Bucegi, rapoartele indicând zone energetice deosebite precum şi existenţa unei galerii subterane imense ce uneşte mai multe peşteri din Carpaţi. Mai mult, în apropierea Vîrfului Omu, a fost identificat cel mai important Centru energetic-informaţional natural al Planetei, denumit şi „Cardines Mundi”. Cu alte cuvinte, o zonă  considerată SACRĂ încă de pe vremea lui Burebista, declarată strict secretă de Ceauşescu, este acuma dată spre exploatare altora. Mai multe despre Bucegi, aici :http://deveghepatriei.wordpress.com/2011/08/12/departamentul-zero-sri-bucegi/

Cum se poate numi cedarea acestor zone israelienilor ? „Amabilitate?”

                                Cazul 3: „Angela merge mai departe

Zilele astea, un comunicat al MApN, ne aduce iarăşi în faţa ochilor un „cadou“ făcut aceloraşi „prieteni”. Iată ce primim de la MApN:  

„Extinderea accesului reprezentanţilor Consiliului Memorial al Holocaustului din SUA la documentele din arhiva M.Ap.N.

Ministrul Mircea Duşa şi directorul Centrului pentru Studii Avansate privind Holocaustul, Paul Shapiro, vor semna joi, 9 mai, orele 15.00, un amendament la Protocolul între Ministerul Apărării Naţionale şi Consiliul Memorial al Holocaustului din Statele Unite ale Americii. Amendamentul va extinde accesul reprezentanţilor Consiliului Memorial al Holocaustului din SUA la inventarele şi documentele referitoare la perioada 1938-1964, din depozitele de arhivă ale M.Ap.N.

Ce spuneţi despre asta ? Nu vreau să spun nimic despre faptul că în România nu a existat Holocaust, acesta existând doar în capul celui care l-a declarat şi şi-a asigurat astfel sprijinul financiar şi politic. Dar presupunând că au existat unele elemente de persecuţare a cetăţenilor evrei pe o perioadă foarte scurtă, din perioada războiului, până în 1944, ce treabă are studierea arhivelor militare până în 1964, deci la 20 de ani după orice act impotriva evreilor? Ce se doreşte studiat, modul în care comuniştii evrei au pus mâna pe România prin Ana Pauker, Walter Roman, Gheorghe Apostol, Nicolschi Alexandru, Leon Tismăneanu, şi au continuat să o conducă prin Iliescu Ion, Silviu Brucan, Petre Roman, Băsescu Traian,Mihai Răzvan Ungureanu? Ăsta da Holocaust. Se doreşte curăţirea arhivelor, sau  cumva se doreşte căutarea altor arhive din MApN, de interes strategic, care conţin unele cercetări făcute sub conducerea armatei, în zone precum cele din Bucegi Buzău, Grădiştea, Roşia, cercetări făcute de specialişti militari români la care nu au avut acces până acuma nici organele civile? Ce anume caută israelienii în arhivele armatei până în 1964 dacă nu am avut Holocaust iar evreii au fost „persecutaţi” doar un an de zile? Cine poate răspunde, domnul Duşa, cel care a semnat documentul, sau domnul Oprea, cel care conducea armata pe când paranormalii israelieni cercetau Bucegii şi o „coordonează” acuma ?

POATE SĂ SPUNĂ CINE VREA  CĂ ESTE O SIMPLĂ COINCIDENŢĂ, DAR EU AM ÎNVĂŢAT CĂ ATUNCI CÂND E VORBA DE INTERSEUL ISRAELIAN, NIMIC NU ESTE ÎNTÂMPLĂTOR ŞI COINCIDENŢELE IES DIN CALCUL.

Un lucru este cert: indiferent cine ar fi la conducerea ţării, „amabilitatea faţă de prietenii tradiţionali” se păstrează, încă de pe vremuri care se pierd în negura timpurilor. Patriotismul a devenit anacronic, dacă încerci să îţi aperi moşia eşti învinuit că eşti extremist, că te opui progresului, că nu eşti „European” că nu te adaptezi.

Întrebare de final: până unde merge interesul Israelului faţă de România?

                                                                                                             Marin NEACȘU

Sursa:http://www.in-cuiul-catarii.info/2013/05/13/pana-unde-merge-amabilitatea-guvernelor-3991

                                  Al treilea articol

Nota redacției „Justițiarul”: Celor care au citit scrierile lui Radu Cinamar, stilul din primul articol le pare cunoscut, așa că am accesat și o pagină de Facebook din zona respectivă ca să vedem dacă a fost abordat accidentul de elicopter din munții Bucegi și am găsit acest texthttps://www.facebook.com/RaduCinamarro/posts/542570685812842 , pe care îl cităm integral:

Elicopterul prabusit in Masivul Bucegi – sistemul de zbor a fost perturbat de un camp geomagnetic puternic din zona Masivului Bucegi (baraj energetic)!
Autoritatile israeliene si romane au incercat sa ascunda cutia neagra si sa nu vorbeasca despre acest caz!
Serviciul secret israelian (Mossad) interesat de Descoperirea din Bucegi!
Liderii evrei au cumparat jumatate din Muntii Bucegi pentru „un proiect imobiliar”!

La data de 26 iulie 2010, un elicopter israelian al serviciului secret Mossad s-a prabusit in Masivul Bucegi izbindu-se de Coltii Tapului, de pe varful Gultan (2246 m).
Elicopterul prăbuşit, de tipul CH-53, participa, cel mai probabil, la exerciţiul comun aerian româno-israelian Blue Sky 2010, au declarat surse militare, citate de Mediafax

Exerciţiul Blue Sky 2010 se desfăşoară în perioada 18-29 iulie la aerodromul Boboc şi are ca scop antrenarea pentru misiuni de căutare, salvare şi evacuare medicală.

19.05 Prefectul de Braşov susţine că aeronava s-ar fi prăbuşit în zona Babele, judeţul Dâmboviţa, pe Valea Ialomiţei, într-o zonă stâncoască, extrem de accidentată.

18.53 Toţi cei aflaţi la bord, şase militari israelieni şi unul român, au decedat. 18.50 Elicopterul era un aparat CH53 şi aparţinea armatei israeliene.

18.40 Prefectul Braşovului, Ion Gonţea, a anunţat că a fost identificat locul unde a căzut elicopterul. Acesta a precizat că se iau măsurile pentru securizarea locului. Acesta a precizat că în aeronavă ar fi fost doar trei persoane.

18.35 Un martor ocular a declarat la postul de televiziune Antena 3 că în jurul orei 15.30 a văzut un elicopter care fumega şi pierdea din altitudine. „Mă aflam la Poiana Ţapului şi am văzut venind trei elicoptere militare. Ultimul s-a întors brusc şi fumega şi am văzut că a început să piardă din altitudine. Azi au trecut cinci elicoptere de armată pe aici”, a afirmat martorul, adăugând că nu ştie unde a căzut elicopterul.

18.30 Echipajele Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă şi ale SMURD Braşov nu au fost alertate pentru a interveni la locul prăbuşirii elicopterului. Potrivit şefului ISU Braşov, col. Stelian Răchiţean, este posibil ca aeronava să fi căzut pe teritoriul judeţului vecin. Faptul că aeronava nu este pe teritoriul comunei Fundata a fost confirmat şi de primarul localităţii.

Publicatia de presa Haaretz: „De ce se antreneaza Fortele Israeliene atat de departe de casa?”

Este putin probabil ca echipajul elicopterului prabusit in Romania – unde terenul este mai putin familiar, muntos si impadurit – sa fi putut respecta procedurile israeliene la fel de strict cum ar face-o in Israel. Regulile de transport si antrenament sunt diferite in Romania, fiind intr-o oarecare masura dependente de sustinere externa si supraveghere. Insa Fortele Aeriene Israeliene au tras invataminte din accidentele suferite in trecut, luand in considerare proceduri pentru situatii periculoase”, noteaza editorialistul.

Exact asta ma intreb si eu, ca orice persoana care a auzit sau studiat cartile lui Radu Cinamar despre Descoperirea din Bucegi din August 2003, cand se spune, numarul de militari romani si americani a fost urias in zona montana pentru a patrunde sub Masivul Bucegi. Daca nu stiti despre Descoperirea din Bucegi va invit sa cititi aici -> http://www.fara-secrete.ro/descoperirea-din-bucegi-din-anul…

Evreii au cumparat suprafete mari de teren, in Muntii Bucegi, in special, in zona unde s-a prabusit elicopterul!

În noiembrie 2012 apare o ştire pe Yahoo News, preluată la câteva luni şi de câteva ziare on line minuscule, ştire care nu prea este preluată de presa din România şi nu este de loc discutată în media atât de avidă de senzaţional. Nici guvernul nu se laudă cu „noii investitori”, nici opoziţia nu plânge, toată lumea tace pentru că subiectul nu trebuie diseminat.http://ro.stiri.yahoo.com/proiect–o-nou%C4%83-sta%C5%A3iune-montan%C4%83-%C3%AEn-rom%C3%A2nia234234234234.html . Aflăm din informaţia Yahoo, că „Israelienii au cumpărat un teren de 188 de hectare în apropierea vârfului Nucet, pe care intenţionează să ridice 5 pârtii de schi, snowboard şi săniuş, peste 200 de pensiuni, 30 de hoteluri, 3 patinoare şi centre comerciale.Lucrările la staţiune vor începe în maximum un an de zile”. Să ne amintim că locul accidentului este “Coltii Tapului”,http://www.carpati.org/poze_fotogra…/…/coltii_tapului/35381/ ] deasupra Poienii Gutanu, situata in partea vestica a Masivului Bucegi. Cea mai apropiata localitate este Moeciu de Sus, iar accesul in Poiana Gutanu se face pe un drum de caruta, cu plecare din Simon, Bran. Exact în acest areal se află celebra „Gura de Rai”. E vorba despre o pantă cu o suprafaţă de aproximativ un kilometru pătrat, unde se manifestă o anomalie magnetica atipică, după cum o definesc specialiştii, zonă care are efecte benefice uluitoare asupra organismului uman.
Însă, în egală masură, această zonă de anomalie magnetică face praf orice aparat electronic de genul celor de la bordul unui… elicopter. Ei bine, ÎNTÂMPLĂTOR, INVESTIŢIA ISRAELIANĂ ARE LOC ÎN ACEST AREAL.

 

Sursa:justitiarul.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: